sobota, 23 marca 2013

#287 - Komiksofilia: Rok Czwarty

Nie, mój blog wcale nie obchodzi czwartych urodzin. Obchodził je 22 września zeszłego roku. Parę miesięcy później przypomniałem sobie, że coś takiego rzeczywiście miało miejsce, ale chyba nigdzie o tym nie wspomniałem, potem zostałem pozbawiony Internetu, więc piszę o tym teraz, niemal pół roku po czwartych urodzinach i, co logiczne, pół roku przed piątymi. Teraz, mając możliwość sprawdzenia, co robiłem danego dnia, nie dziwię się, że we wrześniu wyleciała mi z głowy taka pierdoła jak czwarty rok prowadzenia bloga. Może następnym razem nie zapomnę.

Przy takich okazjach zawsze wspominam, że tak, owszem, znowu minęło dwanaście kolejnych miesięcy, ale nigdy nie wiem, co mogę dodać. Jak widać, nadal jakoś to idzie, ciągle piszę, dość regularnie i mam nadzieję, że mimo wszystko coraz lepiej, cały czas mnie to bawi, a patrząc na swoją półkę z rzeczami do przeczytania, tak jak prawie zawsze leży na niej mnóstwo komiksów. No to bawię się dalej. Jak zwykle wkrótce nowe recenzje.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...