środa, 15 września 2010

#105 - Okładki płyt [1]

Stwierdziłem, że od czasu do czasu znajdzie się tu coś, co ma bardzo niewiele (albo wręcz nic) wspólnego z opowieściami obrazkowymi. Czemu nie? Chyba nikt nie będzie miał mi tego za złe?

Dzisiaj kilka okładek płyt. Niektóre nawiązują bezpośrednio do komiksów, inne tylko mi się z nimi kojarzą, pozostałe uważam za wystarczająco dobre/interesujące/popieprzone, żeby je tu wrzucić. Kolejność jest, generalnie, przypadkowa.




































4 komentarze:

Ystad pisze...

żadnej polskiej? No kamaaaaan.

Michał Misztal pisze...

Tak wyszło. Jakieś propozycje?

Freak On a Leash pisze...

paaaanie, a gdzie jakaś okładka KoRna?

Follow The Leader i Issues to dla mnie jedne z najlepszych rysunkowych okładek ever, zresztą cała graficzna, komiksowa koncepcja płyty "Follow The Leader" wraz z nagradzanym nagrodami teledyskiem do "Freak On a Leash" to jedna z najlepszych koncepcji albumowych z jakimi się spotkałem...

okładka do Issues została wyłoniona w konkursie fanów i wg. mnie też jest świetna"

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/52/Korn_follow_the_leader.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b6/KoRnIssues.jpg

Michał Misztal pisze...

KorNa nie ma z tej prostej przyczyny, że nie słucham takiej muzyki. Dzięki za podpowiedź.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...