niedziela, 23 listopada 2008

#12 - New Watchmen Trailer



Sam nie wiem... o poprzednim trailerze pisałem, że wygląda bardzo dobrze, ale ten jakoś mnie nie urzekł. Może to kwestia tego, że nie spodobały mi się dobrane fragmenty, może muzyka... a może to kwestia newsa, z którego dowiedziałem się, że film będzie posiadał inne zakończenie niż komiks. Nie muszę chyba wyjaśniać, dlaczego mi się to nie podoba (stwierdzenie, że "Watchmen" to genialna, dopracowana w każdym szczególe historia, której nie powinno się ruszać i zmieniać, jest truzimem). Znowu podchodzę do tego bardzo sceptycznie, a naprawdę zależy mi na tym, żeby film był świetny. Obawiam się jednak, że nie będzie. Czytałem także o grze "Watchmen: The End is Nigh", która ma być... chodzoną bijatyką. Świat oszalał.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...