niedziela, 26 września 2010

#110 - Konstrukt: Inżynieria Rzeczywistości

Zapraszamy do udziału w akcji Konstrukt: Inżynierowie Rzeczywistości. Na początek wystarczy wejść na swój facebookowy profil i znaleźć stronę Konstrukt (cała załoga). Najłatwiej poprzez bloga komiksu Konstrukt. Wciśnięcie „Lubię to!” automatycznie zapisuje lubiącego do Załogi Konstruktu jako Inżyniera.
Inżynier, prócz satysfakcji z samego bycia Inżynierem ma określone obowiązki:

-informować innych o Konstrukcie i o komiksach w ogóle;
-namawiać innych ludzi do starania się o posadę Inżyniera;
-przynajmniej raz dziennie „pomyśleć”* na Facebooku o Konstrukcie;


Lojalność i zaangażowanie Inżyniera jest jego wolną wolą. Jednakże Baza zastrzega sobie możliwość sprawdzania aktywności Inżynierów przy użyciu środków z zakresu Inżynierii Umysłu.






















Dla pierwszych 1004** Inżynierów przewidywane są specjalne udogodnienia przy pozyskaniu produktów Inicjatywy***. Dodatkowo, dla wyróżnionych, Inicjatywa przewiduje w przyszłości niespodzianki w postaci gadżetów.

*W polu „O czym teraz myślisz”.

**Słownie: tysiąc cztery

***Inicjatywa=Czarna Materia

2 komentarze:

kaerel pisze...

akcja z hasłem "Rzeczywistość jest w Twoich rękach."

nie miałem w rękach tej rzeczywistości i mam w ciemno rekomendować i polecać swoją gębą coś czego na oczy nie widziałem i nie czytałem.

wolne żarty.

Michał Misztal pisze...

Traktuję to bardziej jako zachętę do zainteresowania się tym tytułem i sprawdzenia na własne oczy, ile jest wart. Sam na pewno to zrobię, natomiast jeżeli Konstrukt nie przypadnie mi do gustu, nie będę go rekomendować (ale mam nadzieję, że autorzy dadzą radę).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...