sobota, 1 stycznia 2011

#128

Uznałem, że 1 stycznia 2011 to dobry dzień na uruchomienie drugiego z prowadzonych przeze mnie blogowych podwórek. Nieważne, że właściwie dobry jak każdy inny. Bez przydługich wstępów, zapraszam na http://michalmisztal.blogspot.com. Jeśli będę miał do napisania coś, co nie jest związane z komiksami (o dziwo, zdarzają się i takie przypadki), wrzucę to właśnie tam. Już w pierwszym wpisie sensacyjne informacje dotyczące mojej orientacji seksualnej... żartuję, ale swoisty "coming out" jest.

Póki co na blogu panuje nieład i burdel, który ogarnę prawdopodobnie w najbliższym czasie. I tak jestem pod wrażeniem, że chciało mi się dzisiaj pisać. Jutro spodziewajcie się tu tekstu o wywiadach z Alanem Moorem.

No i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...