sobota, 26 grudnia 2009

#76 - Przerwa

Na początek spóźnione życzenia, wiadomo jakie, a jak nie wiadomo, obok znajduje się rewelacyjnie narysowana choinka. W porządku, formalności mamy za sobą.

Ostatnio pisałem o braku weny i od dziesięciu dni nie dodałem żadnej recenzji. Naprawdę, obecnie nie mam do tego głowy, chwilowo wypstrykałem się z pomysłów. Jestem bardzo leniwy, więc sam fakt, że Komiksofilia funkcjonuje od ponad roku, jest dla mnie wielkim wyczynem. Z drugiej strony nie rywalizuję z nikim o większą ilość tekstów, nie chcę też pisać na siłę czy robić z prowadzenia bloga przymusu, także na jakiś czas odpuszczam. Wymienię baterie, poczytam komiksy, poleję wodę w pracy magisterskiej i myślę, że najdalej w połowie stycznia będę tu z powrotem. Możesz w tym czasie nadrobić zaległości i poczytać starsze teksty.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...