środa, 8 września 2010

#100

Setny wpis. Biorąc pod uwagę ilość materiału na kilku innych komiksowych blogach, nic specjalnego, ale ja tam jestem zadowolony, bo nigdy bym nie podejrzewał, że dam radę, że będzie mi się chciało i takie tam. Poza tym, przez ostatnie dwa lata na pewno uzbierało się tu trochę dobrych tekstów (nawet jeśli nie są dobrze napisane, dotyczą dobrych pozycji), prawda? Chyba mogę stwierdzić, że mam kilka powodów do satysfakcji. Komentującym dziękuję za motywację i pozytywne opinie, nawet jeśli czasem stanowczo przesadzali z pochwałami... i to właściwie tyle, jeśli chodzi o świętowanie.

Ale żeby nie skończyło się na samozachwycie z powodu liczby #100 w tytule wpisu, wrzucam kilka nowych recenzji (być może niektórzy zauważyli już dziwną numerację - przy Profesorze Bellu jest #96, a tu nagle setka - i domyślili się, że będzie coś jeszcze). Od kwietnia do lipca zeszłego roku zaniedbałem to miejsce, ale na szczęście Blogspot, w przeciwieństwie do człowieka, potrafi oszukać czas i mogłem zapchać denerwującą mnie lukę nowymi tekstami; właśnie dlatego nie pojawiały się na samej górze. Można znaleźć je pod tymi linkami:

#97 - Face [Peter Milligan & Duncan Fegredo]
#98 - American Virgin [Steven T. Seagle & Becky Cloonan]
#99 - The Extremist [Peter Milligan & Ted McKeever]
#101 - Spawn: The Animated Series

Mam nadzieję, że cztery nowe recenzje zrekompensują dotychczasową zamułkę.

Chciałem jeszcze przypomnieć dziesięć starszych tekstów, które są poświęcone ciekawym komiksom, a nie doczekały się żadnego (lub prawie żadnego) odzewu i zostały zapomniane. Co mi szkodzi? Może ktoś jeszcze nie czytał i przeczyta teraz:

#24 - Transmetropolitan [Warren Ellis & Darick Robertson]
#33 - All-Star Superman [Grant Morrison & Frank Quitely]

#39 - Prosto z Piekła [Alan Moore & Eddie Campbell]
#41 - WE3 [Grant Morrison & Frank Quitely]
#47 - Enigma [Peter Milligan & Duncan Fegredo]
#50 - Millennium Fever [Nick Abadzis & Duncan Fegredo]
#51 - Doom Patrol: Crawling From The Wreckage [Grant Morrison & Richard Case]
#68 - X-Force #116-#129 [Peter Milligan & Michael Allred]
#71 - Supreme: The Story of the Year [Alan Moore & Rick Veitch]
#79 - It's a Bird... [Steven T. Seagle & Teddy Kristiansen]

I to wszystko na dziś. Jeśli ktoś chce i uważa, że na to zasługuję, może życzyć mi szybkiego zaliczenia kolejnej setki oraz tego, bym zrobił to w dobrym stylu.

8 komentarzy:

Andrzej Janicki pisze...

Jak najbardziej życzę Ci kolejnej stówki i koniecznie w dobrym stylu. :)

Haku pisze...

Setki mu dać! Na drugą nóżkę :)
Kurczę, niby od czasu do czasu człek to wpada coś poczytać, a tu nagle SRU, z grubej rury, i już 100. wpis. Ciśniesz srogo i tak trzymać :)

Marcin Łuczak pisze...

Recki czyta się całkiem przyjemnie i nieczęsto robią apetyt na opisywany tytuł. Tak trzymaj!

Paweł Deptuch pisze...

Również życzę CI kolejnej setki! A reck iw moim przypadku dość często robią smaka ;) Czytam wszystkie.

Jan Sławiński pisze...

Zgadzam się z poprzednikami!
Gdyby nie Ty, nie poznałbym NAJLEPSZEJ SERII SUPER-HERO W TEJ GALAKTYCE! Chyba wiadomo, o czym mowa...? Jestem fanem, fanbojem, maniakiem Invincible'a.
Dzięki!

Michał Misztal pisze...

Dzięki, naprawdę fajnie usłyszeć takie opinie o swojej skromnej działalności.

@Andrzej
Bez patosu, ale cieszę się, kiedy dostaję pozytywny odzew od gościa, którego rysunki lubiłem jeszcze jako trzynastolatek, za czasów AQQ. Ha!

@Haku
No właśnie nie SRU, bo wcale nie mam jakiegoś dobrego tempa - jestem leniwy i to chyba widać. Oczywiście planuję poprawę, ale wiesz, jak jest...

@Iron
Mam nadzieję, że miałeś na myśli "nierzadko" hehe. Dzięki za dobre słowo.

@Paweł
I to się nazywa prawdziwy czytelnik!

@Grzybiarz
No i o to mi właśnie chodzi - jeśli ktoś zwróci dzięki mnie uwagę na jakiś dobry komiks, mogę się tylko cieszyć. A co do Invincible, dla fanów i maniaków najlepszym miejscem jest chyba blog Pawła Deptucha, o czym pewnie bardzo dobrze wiesz.

Marcin Łuczak pisze...

Oczywiście , chodziło o nierzadko. Wybacz przejęzyczenie. Również życzę kolejnych setek recenzji :)

Michał Misztal pisze...

Tak myślałem. I kto wie, może się zepnę i dobrnę do kolejnej setki szybciej niż w dwa lata.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...