poniedziałek, 13 grudnia 2010

#124

No co? Znów mamy zastój. Codziennie myślę o tym, żeby napisać tu coś nowego, ale jakoś nie mogę zacisnąć zębów, siąść przed monitorem i kliknąć w link o nazwie Nowy post. Piszę inne rzeczy, a jeśli chodzi o komiksy, ostatnio niewiele kupowałem i mam niewiele do powiedzenia na temat nowości. Brak świeżych tytułów na mojej półce spowodowany jest taką, a nie inną sytuacją (zresztą kogo to interesuje?), a brak nowych recenzji spowodowany jest brakiem świeżych tytułów na mojej półce, i koło się zamyka. Nieważne, jutro-pojutrze wygrzebię coś starszego (a może nie, bo zakupów trochę jednak było) i wystukam na klawiaturze parę akapitów. Albo wrzucę coś do działu Nie samym komiksem żyje człowiek, też może być (tak mi się przynajmniej wydaje).

Naprawdę nie znoszę swojego lenistwa i braku motywacji; nie znoszę takich wpisów zastępujących pełnoprawne teksty. Na szczęście mają one również dobre strony: kilka razy wcześniej blog zamulał, a wtedy pisałem, że wkrótce będzie jakaś recenzja. Publiczna deklaracja, że mam zamiar coś zrobić = mobilizowanie samego siebie, żeby dotrzymać słowa i nie tłumaczyć się, że miało być dobrze, ale jakoś nie wyszło. Oby zadziałało i tym razem.

4 komentarze:

damciban pisze...

Mam dokładnie to samo, tylko że ja nie pisze takich postów bo już kompletnie mnie nie motywują.

Pan Latar pisze...

Ja ma jeszcze gorzej.
Bo ja mam motywację, czytam mnóstwo rzeczy i klikam w "nowy post", zaczynam pisać a klawiatura mnie tak wkurwia, że nie kończę postów i nie publikuję:-)
Serio, wystarczy że wymienię klawiaturę i będzie post za postem.

Pan Latar pisze...

W ogóle to poszukuję sekretarki, która będzie tak szybko pisać jak szybko ja mówię. Wtedy będzie idealnie.
Ps. Nie przejmuj się, są blogi, które mają wielu twórców a też publikują post od święta. Samemu ciężko jest ciągną ten wózek.

Michał Misztal pisze...

Mnie właśnie motywują. Przynajmniej tak było do tej pory.

Kendo, kupuj klawiaturę i pisz, albo u siebie, albo dołącz tutaj hehe.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...